Cedar Point

Hej allihop!

Nu har vi kommit hem fran en weekend i Cedar Point tillsammans med familjens vanner! Vi har varit pa nojesparken Cedar Point vilket du hade alskat Johan, de har nagra av varldens storta rollercosters! Det var en valdigt fin park och dagen var sa vaaarm och det var riktigt skoj! Mike o Heidi , vannerna, ska flytta till Tyskland sa detta var sista gangen de sags pa ett tag. Precis som "min" familj  flyttar de runt valdigt mycket eftersom Mike ocksa var miliar. Dt ar ganska intressant faktiskt, min familj ska bo ar i 4 ar, sedan blir Dana omplacerad, de har redan bort i over 12 stater. Ibland bor man inne pa militarbasen, dar de har allt mojligt, som bio, mataffar, simhall och liknande!  Man far otroligt manga rabatter nar man ar militar har! Dana berattade att efter Sep. 11th fick alla militarer bl.a. gratis intrade till Disneyworld och 50-60% avdrag i affarer... 
Jag ska snart fa mitt militarpass sa jag kan ta mig in pa basen o handla och lamna lilltjejejen pa Taewondon! Inte for att jag hittar dit men snart sa.!

Helgen har varit jattemysig och nu i veckan ska vi forhoppn. bada o ha kul. Jag har varit dalig pa att smorja in mig sa jag fjallar redan!! AuPair picnic pa Sondag, ska bli sa kul att traffa andra aupairer! Ar aven bjuden pa birthdayparty hos en tysk tjej!
Allt kanns underbart bra har, familjen ar sa bra Steve har samma personlighet som pappa haha, alskar att retas med sina dottrar!, Kanns bekant va pap? =) Eftersom de ar lite nordiska hitar man e hel del saker som paminner om hemma har, lite kul=) 


 De har rolig annorlunda mat har, eller snacks!

 Jag vann denna omgang kubb!
 Scoreboard!
 Svenskt!!!!
 Foljde med Hannah pa hennes hockeytraning, hon ar riktigt bra!
 Har bor jag!!

 Vi at svenska vafflor med lingonberries och var tvungen att visa Annas pepparkakor med=)

 Med mycket melon till dessert!
 Jaaa, vi tittade pa Pippi! Dock dubbad till engelska for deras nordiska film funkade ej!

 Cedar Point! Steve, Dana och Hannah! Har precis fatt reda pa att Dana ar gravid i 3e manaden!!!

 Utsikt fran Parishjulet
 Hej!


 PangPang for att vinna biljetter
 And I did win some!
 Jag, Dana & Heidi som ser lite illmarig ut har! =) Vi utgor en Oriocookie!!

 Shrek godis! =)


Aterkommer! =) Tycker om er!




Kommentarer
Postat av: Lina

KUL med så mycket bilder! Fortsätt med det :D
Saknar dig galet mycket.
Återkom ofta :P Tycker om dig med!

2007-06-18 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0