..what a freak..!

Kari och jag tittar pa The Little Mermaid for hon ville se den och jag alskar den sedan barnsben!
Sedan helt plotsligt, mitt i filmen, kommer Karis kommentar...

K; FREAK!
F; whaat? who is a freak?
K; Ariel! Someone who can talk, got a giant tale and no legs, thats what I call a freak!

Jag kan skratta mig igenom dagarna har, Karis kommentarer ar guld varda for hon bara sager dem helt huxflux, typ konstaterar!
Som pa bion forut...salongen var helt full typ..en miljard barn, och da sager hon hogt och tydligt

K; You dont have to worry Frida, the worms are not real and they wont hurt any worms in this movie, so you can be calm...!

Fick menande leende blickar fran nagra foraldrar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0