Update update

Veckan som varit har varit toppen och helgen var underbart galen!

Vi borjade veckan med att bl.a. ta en trip till mallet och kopte supergod choklad  och sedan cyklade vi vidare till mitt nya favoritstalle, Barnes & Noble dar tjejerna kopte nagot slags konstverk, man skulle bygga en drake av nagot slag  och de lyckades! Kari hittade en bok hon ville lasa och lilltjejen forsvann i stora fotoljen.

Efter lite besok pa djuraffaren, alltid, och en trip till en arts & crafts store, akte vi hem och slappade och sedan var det kvall!

Vi har kopt former som man ska lagga parlor i som sean smalter i ugnen och detta tog en hel formiddag och de flesta blev jattefina....
De har manga fina parker i Beavercreek och jag har satt som regel att tjejerna maste vara ute varje dag och vi maste utfora fysiska aktiviteter, haha later som varsta coachen men de gillar mina forslag iaf!

 klassisk bild va hehe...

Kvallarna e lugna for det mesta, vi ater och pratar lange och tittar filmer eller kort fran deras semestrar och liknande..pratar mycket om Sverige och Dana vill komma till Sve. sa fort det bara gar=)  
Dana och Steve pluggar bada tva just nu, till magisters examen i samband med deras arbeten sa jag har forsoker ta hand om tjejerna pa kvallarna sa de kan lasa,behover eg inte men jag alskar ju att vara med tjejsen sa det gor mig ingenting!
Kari har en portabel DVD sa vi myser o tranger ihop oss i min sang o kollar filmer!

Kari innan taekwondon


I Fre hade vi kalas for Kari 11 ar! Vi smyckade huset hela dagen, Hannah var riktigt bra med ideer och forslag och Kari alskade allting sa inga brak, det var skont! =) Det skulle komma 4-5 tjejer och kaka pizza, sla pa pinata,  ha tjejsnack och sedan ga pa Ratatouille och Kari ville att alla vi vuxna skulle folja med ocksa, aven hennes syster fick komma med haha..



 Kari fick en HannaMontana dvd av mig, the swedish opera, som jag kallas for Kari sa opera ist. for au pair, sa nu gar jag under det namnet =)

I like you kiddo!!hockeyklubba!!=)

Kalaset blev riktigt lyckat och filmen, Ratatouille, var rolig o mysig=)


Lordagen blev luugn framtill runt 17 da jag tog Chryslern till Cincinatti, till Monika! Darifran skulle vi till hennes favorit matstalle och sedan till ett fik och mota upp nagra andra..

Monika korde sin Jetta och visade mig runt i Loveland, jattefint, som en liten by!
Vi kom till ett gammalt slott lite senare, dar det skulle vara en fest, men det var mest creepy people och vi stannade en stund men sedan akte vi in till centrum med en av killarna, sedan bytte vi bil igen och akte till Newport, Kentucky, sa jag bytte stat=) Vi skulle hem till Frank, som ar en mycket udda person haha.. Kvallen blev till slut, efter nagra galenheter riktigt kul! Traffade myyycket nytt folk och babblade mest pa hela natten.. 

Mycket nytt folk och Linnea och jag har upptackt att manga har en fablesse for att pussa mig pa kind nar nagon tar kort, bevis pa detta ser ju aven tydligt har, I am waaaay popular, haha... Kolla snubben i bakgrunden pa mittenkortet, han sover i husets nagot skabbiga del....

Igar hamtade famijen mig hos Monika dar vi sovit en stund, o vi skulle aka till JungleJim dar de har mat fran hela varlden! Vi handlade en hel del, mycket svenskt och norskt saklart!

 Sverige, Sverige Sverige !

Idag ska vi aka o bada, jag o Kari. Hannah ar pa hockeycamp!
At pa thairestaurant igar och fick fortune cookies " Your luck is about to change" stod det.... hmm!!!!!!

Tjing! 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Varsta mysigt du har det.
Och bara sa du vet sa ska vi till Californien.
Trodde jag hade ditt nr, sa tankte ringa har for ett tag sen. Men precis nar jag skulle sla en signal sa insag jag att sa var inte fallet. (Vilket betyder att jag behover det:b)
Hors da pysen ! Hoppas det far en det bra imorgon ocksa, 4th of july och allt!
Pok.

2007-07-04 @ 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0