Swedish

Mamma o Pappa, godiset anlande idag=) Dana var otroligt skeptisk till salta katterna, men hon gillade det o resten av familjen vagrade ata det haha.. De andra tva pasarna med nappar o ringar gick ned dock, vi har lite kvar men det snappas allt en napp har o dar =) Tack for brevet mamma, blev tarogd nar jag sag handstilen pa paketet t o m! =) Ha det underbart harligt i Stromstad!!!

Hamtade Hannah fran hockeylagret idag, typ 40 minuter harifran, lyckades missa 2 avfarter men vem ar forvanad? Alskade GPS'en gjorde sitt jobb iaf, raknade om direkt och vi fick oss en aktur, hade dessutom hunden i bilen!! Men kul hade vi och vi kom bara 5 minuter sent till ishallen=)

Kerstin, KEO- horde att du laser bloggen, keep up the good work! Saknar vara dagar pa jobbet, o resten av Henefalksganget, ni ar ocksa saknade! =)

Men som mamma skrev i brevet.."hoppas godiset smakar och glom inte tandtraden"..I WONT! =)
Kort o koncist har nu! Ska se Jay & Silent Bob  med Steve for det ar bara vi som tycker de ar underhallande... haha...

Imorgon ska vi platta mitt har och Karis ska ta hal i oronen igen for hennes har vuxit igen...varfor inte skaffa ett 4e hal i oronen tanker jag nu...eller vad sager du Mor?
Ska ga pa Mandy Moore konsert imorgon med J, ska bli kul! Om jag lyckas fa parkering, gah!

Tjing, lite kort fran helgen kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0