Sjuklig Indepence day...

Ja fyyy det blev ingen rolig dag alls idag!!! Har dock varit ledig, varit ensam hemma, Steve jobbade och Dana antog att jag ville ha huset fritt idag sa hon tog med Kari som inte alls vilja folja med o hamta sin syster fran hockeylagret haha
Men det var som sagt skont att vara sjalv och lata halsen vila, gjorde skolarbete och mailade olika valgorenhets organisationer, valde det som en uppgift fran skolan och det ska bli kul! Mailade massor till de hemma ocksa!

Men att ha halsfluss ar inte det roligaste... levt pa fruktsallad idag och gor miner varje gang jag svaljer, fy, jag har sa latt for att fa halsfluss, borde ta bort mina halsmandlar!

Dagens ljus var nar Elin ringde! Ah vad kul det var att hon ringde, saknar henne, o vi ska forsoka planera var resa samt halsa pa varandra, om det gar!
Sag aven att Jenny kommenterat pa bloggen och forsokte ringa men det var ingen hemma, vi kanske drar till Cali tillsammans sa hoppas jag far tag pa henne snart!

Nu har jag tagit tempen som visar att joda, jag hade mild feber och jag har sprutat soar throat spray i halsen och suger pa halstablett nu, ska kila upp o kolla mina forsakringspapper snart for bror min tyckte absolut att jag skulle besoka herr doktor med en gang haha...
Hoppas ni far det underbart pa husbils semestern Johan o Malin!

Skulle akt till en tysk tjej ikvall egentligen men hur kul ar det om jag smittar henne ocksa... Vill dock vara frisk i helgen sa jag kanske gor bast i att vara hemma!
Fick strikta restriktioner av Hannah att ej utfora fysiska aktiviteter eller ga utanfor dorren!
Ska nog gora en italiensk macka o titta pa film i mitt rum
Jag hatar att vara sjuk!

Hoppas ni mar battre an jag! Som tur var sa var jag frisk pa Sveriges nationaldag, alltsa min fodelsedag, o det raknas mer=) Sag ju anda maaassor fyrverkerier igar i Columbus, riktigt coolt! De brande upp $1 miljon typ...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0