Picture time!

HAR AR LITE BILDER

 What the heeck is on your face!? Jo lilla Kari, vanliga pads... =)

 Hannahs hockey mossa, Crazy Hat Day at her camp... !

 Byggare Frida!
 Katie o Kirsten!
 HAJvecka pa Newport Aquarium, Kentucky
 Liten hand..?
 Omringad av hajar och fiskar...

Jaaaaaws, jaklar sa starka!
 Hajdoktorer
 Oh my godness...

How do you measure up?

         

  Sag 'aaaaaaaah'

  Jag har klappat en haj, jag har klappat en haj, jag har klappat en haj.....


       

Tjejerna gjorde egna visir, kepsar typ


Pa motorvagen hem mots man av denna filur....

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du verkar passa bra i byggbranschen, hehe. Eller..? Haha..
Nästa gång det blir bilduppladdning förmodar jag att det blir bilder från Miami att beskåda :D Jäklar så kul ni kommer ha! Jag får nöja mig med Liserberg imorgon istället.. nästan samma sak :P
SAKNAR SAKNAR SAKNAR!!

2007-07-31 @ 23:11:57
Postat av: Pappa

Va bra Frida !
När Du kommer hem så ligger tapetrullar, färgburkar och spackel och väntar på Dig. Du får välja vilket rum Du skall börja med ;=)

2007-08-01 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0