Mandy Moore

Gardagen var harlig! Jag korde hemifran runt 17.30 och konserten skulle borja 18.30, sa jag trodde jag hade gooott om tid men neeej, for nar jag kom fran till The Greene, jattefint mall och stoor park, sa fanns NOLL PARKERINGAR kvar! Akte runt pa 2 stoora parkeringar innan jag slutligen hittade parkeringshuset, klarar fasen korningen battre har an i Sverige ..haha, nej men var stolt over mig sjalv faktiskt!
Hela omradet var belamrat med poliser och det var helikoptrar o allt...overdriven sakerhet? 

Mandy var bra, sjong nagra fina latar! Motte upp med James och Adam och gick till en pub... sedan kom vi pa att vi skulle kora hem deras bil och sedan skulle jag kora alla tillbaka i min bil, for jag kunde i vilket fall inte dricka eller stanna over natten sa jag satt dar med mitt vatten haha...hade jakligt skoj anda, traffade mycket folk! 
James o Adam ar fotbollscoacher och de bor hos familjer varje vecka, dar barnen aven gar i fotbolls skolan och familjen de bor hos nu var sa sot, sota barn! Nar vi kom tillbaka o skulle parkera var det betydligt lattare att fa plats, skont! 


  Mandy MooreAdam o James
  Adam tog kort utan att jag visste, jag ser skitsur ut ju haha... men det var jag inte!!

  Olen kostade 50 cent efter 22.00 och det utnyttjades...



Idag ar det Onsdag och jag o Kari ska snart ivag och se How to eat fried worms, kidsmovie, de har gratisbio klockan 10.00, ska bli myyys! Kari vill baka en kaka att ta med, but I think not!

Imorgon ar det Torsdag och jag o J ska ga ut, bio och Paneeeeeeeera!! Maste ata kyckling och jordgubbssallad!
Fredag ar det The Greene forhoppningsvis, ut med fotbollssnubbarna igen!
Lordag ska jag volontararbeta hela dagen, o sedan ar det fest pa kvallen, fick nyss mail av tyska Stefanie!
Sondag ska vi till Beach Water Park!!!!

Yeay!
Matilda, massa pussar och kramar till Dig, alskade kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0