Liten notis

blev valdigt glad nar jag sag den har kommentaren idag!

"Hej Frida! Äntligen har jag fått fart på datorn som jag ärvt efter Sophia som fått en ny.
Vilken fantastisk blogg du har skapat. Man tror att man själv är in The States när man tittar på den. Du skriver väldigt snyggt, och bilderna är fina komplement till det hela. Vilken upplevelse du får med dig i framtiden,så fortsätt att njuta!
Många kramar från Ann, Sophia och stolt morfar!"


TACK, och vad kuuul att du hittat till min blogg morfar! Jag skriver ett litet inlagg har for att kolla vilken mail ni anvander? Har du en egen mail morfar, eller ska jag maila till Ann eller Sophia? Nar ni laser det har, skicka ett mail till mig [email protected]

Det ar sa roligt att veta att sa manga laser min blogg, keep up the good work! =)
Mamma o Pappa, ni vet val att ni kan klicka pa bilderna sa blir dem storre? =) Just checkin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0