Hund hund hund

Nu ar familjen ivag o tittar pa en eventuell puppy, jag tror det ska ga bra med en hund har ja, ar inte lika radd langre o dessutom ar den liten och sot! De undrade om jag ville folja med men jag ville att de skulle aka sjalva, bara familjen, eftersom jag tror att jag mest skulle vara i vagen haha, Kari ville dra med mig men jag tycker det ar ratt skont att vara sjalv hemma en stund!

Mitt ansikte gor fortfarande lite ont haha, somnade vid poolen ca 2 timmar igar, och Steves kommentar var "Someone sure did get some colour today, ouch!" YES haha... Im red like a lobster!
Var pa shopping pa Macys i formiddags och kopte massa solskyddsprodukter fran Clinique, de ar bast for kanslig hy! Trodde inte jag behovde smorja in mig forst, men jag hade alltsa fel och solen ar frukstansvart stark har, sa jag bunkrade upp for Miami och Cali ocksa! Kommer nog dock behova mer!
Gjorde en snabbvisit till GAP ocksa och kopte 3 klanningar, blev helt kar! Klanningar ar det enda jag letar just nu! Nej pappa du behover inte ga in och kolla mitt banksaldo, sa dyrt var det inte haha...Men kortet fungerar igen iallafall =)

Liiiiina, du e sa cool, ska inte skriva om ditt projekt har men jag diggar det haha...Du ar for rolig!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Då var coolaste jag på jobbet igen efter två veckors ledighet. Solen skiner och det är klarblå himmel utanför.. haha. Fy fasen vilket STORT hån :P Typiskt!!
Du måste visa alla klänningar här på bloggen. Nyfiken!
Pussheeej

2007-07-16 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0