Fredaag

 Arbeta, jag? Nej for sjutton, jag ar en non working aupair... =) Nejda med Kari alskar att vara i koket och hon bad mig lasa receptet for henne!
 I did work!
 Dont ask... haha

 Kari har sett bilderna fran min student och gjorde sin egen amerikanska studentmossa!
4th of July och en viss donna skulle prompt ha detta i haret =)

 Fikatajm med Inori o Stefanie !

 I love this picture! But I do NOT wish to see the movie....vilket jag anda kommer fa gora..hua!
 Men nu var det Surfs Up, och Harry Potter dagen efter!

  Gissa vilka som ska fa ett syskon?=)


 Idag gjorde jag hallonkram till tjejerna och Kari kunde inte riktigt bestamma sig for om hon gillade det eller inte! Hannah alskade det daremot!!

 Spelade Hangman... oh jag vann hela tiden!  tears of pain, fick nat i oga!
 Hannah har en obotlig prickig sjukdom...

HEJDA SA LANGE!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Overman

Hej Frida! Hoppas du har det bra och trivs! Eskil o jag har nyss tittat på din blogg, vi blev sugna på att skriva några rader till dej. Jag jobbar och står i för fullt efter semestern. Inte bästa semestervädret.. Vi börjar snart förbereda oss för Mickes o Helens bröllop den 6 okt, det ska bli jättekul, hoppas hitta en fin kjol o topp tills dess. Nu tänder Eskil en brasa i kaminen så vi kan mysa, Kram o hej då!

2007-07-28 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0