Fina dagar

Hej! Daligt med bilder jag vet men den andra datorn ar sa seeg! Snart kommer fler bilder fran kajaken, min och Karis heldag, Hannahs hockey m.m.!!

Helgen var fin! Korde i sporegn till Cincinatti i Fre, till Malins hus, tacka vet jag GPS, stannade nagra timmar men var tvungen att aka ratt tidigt, var supertrott och skulle upp och volontararbeta tidigt pa lordagen!
Volontararbetet var kul, All Women Build, spacklade, spikade, skruvade, blev tackt i vitt damm, svettades, lyfte, sankte, tog i med hardhandskarna och mkt mer, larorikt och kul! Huset ska sta klart om 2-3 veckor, lite sugen pa att kora forbi och titta hur det blev! Habitat for Humanity hette projektet och det e ratt skont att ha det gjort anda! 6 timmar hart arbete blev det och jag ar stolt over mitt arbete!
Tankade pa vagen hem, laskigt men bra, ja hade spackelflackar overallt sa jag sag lite weird ut, hade inte sett allt damm i ansiktet heller=) Men att komma hem och duscha har aldrig varit battre! Lordagskvallen blev luugn, Therese ringde och vi pratade i evigheter om Miami, aker pa Torsdag!! Vi ar 4 tjejer som kommer haa saaaaaaaaaa kul! Ska kora sjalv till Cincinatti Airport, jisses hur ska detta ga...parkera pa langtidsparkering sjalv ocksa, wish me luck!

Igar var vi pa Beach Water Park och det var riktigt kul! Malin foljde med sa det blev extra bra! Folk stirrar pa en ibland nar de hor vart sprak, maanga fragar vart vi kommer ifran och alla blir lika impade=) Like it! E valdigt harlig dag, traffade min LCC ocksa, fick mina papper signade, sa jag far tillbaka depositionen!

Laste min reseguidebok som jag fick av Steve, om Florida, hela kvallen igar haha...cant wait!
Bokade aven min flygbiljett till San Francisco, underbart, antligen spikat! Forsokte ringa Jenny nu men inget svaar!

Idag tvingades jag se Simpsons the movie, hade lovat tjejerna, den var inte sevard haha, lite kul ibland kanske, om man ar ett fan, det ar inte jag! Haha... men men har sett den iallafall!
Har tvingats se Harry Potter 2 ggr ocksa, sa nasta gang valjer jag film! Mycket bio har, love it!
Har annars tagit det mkt lugnt idag, planerat morgondagen, tvattat och gjort lunch o snacks, mailat! I kvall ska jag kila bort till mallet och titta bikini!

Imorgon ska vi till Newport Aquarium, de har Shark Week, gah! Man far klappa dem t o m, nej det ska jag inte gora!! Tjejerna ar jatte excited sa det ska bli riktigt skoj, om vi hittar dit, hoppas det=)
Far skriva mer om det senare!
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Muu

Woha! Först att kommentera ;)
Jag vill också se HP, men det är ingen som vill gå och se filmen med mig =(
Håller på och läser 7:e boken nu, hoppas på ett bra slut. Har dina tjejer läst det?
Vad kör du för bil förresten?

2007-07-30 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0