Bebisnews o morgonbio

Hej!

Nu har tjejerna fatt veta att de ska bli storasystrar! Steve o Dana hade tryckt upp t-shirtar som de fick satta pa sig, dar det stod Big Sister och det var allt lite forvirrade systrar som inte riktigt forstod men anda gjorde det! Har en bild men det var nagot fel pa filen sa jag kan inte visa den! Men nyheten maste nog lagga sig hos Kari och Hannah, for det gick inte riktigt att tyda deras reaktioner igar! Jag har ju vetat lange och nu ar Dana i 4e manaden, exakt pa dagen igar!

Morgonbio igar, Surfs Up, vi tog med frukost in i biosalongen och filmen var jattemysig, surfande pingviner! Efter filmen cyklade vi hem i skyfall av regn, hua, men det var varmt anda sa det hela blev ratt skoj! Vi tog senare en trip till mallet och kikade lite! Kopte en handkram som luktar ljuvligt!! =)
Idag ska vi ocksa ga pa bio, min hog av sparade biobiljetter vaxer o vaxer! Idag ska vi se nya Harry Potter filmen, kan nog bli bra! Tjejerna ska till tandlakaren direkt efter men jag antar att jag inte kan fa dem att inte ata snacks under filmen, hmm!

Traffade 2 andra aupairer i Mandags kvall, Inori fran Japan och Stefanie fran Tyskland! Vi tog en fika pa Starbucks/Barnes & Noble och de var jattetrevliga! Inori och min vardmamma jobbar pa samma bas och de hade pratat om oss och Inori hade fatt vart nummer! Vi hade jattekul och jag hoppas kunna traffa dem snart igen!

What else..Jo! Jenny och jag har borjat grovplaneringen av var California resa! Vi ska forst flyga till San Fransisco och sedan under manaden ta oss ner langst kusten och flyga hem 9, 10 eller 11 oktober, fran San Diego! Har borjat kolla upp alla stallen vi vill se och saker vi vill gora, den manaden kommer ga saaa otroligt fort, men vi kommer ha saaa kul!! Jenny bor i Boston sa all planering sker pa telefon och mail hehe..Men det gar det med!

Baaad news, har atit sa mycket har nu sa jag maste nog ta en avgiftningsperiod o forsoka att inte ata godis eller annat med mycket socker i pa ett tag... Men det ar latt att bara ata har, de har ju sa mycket nytt och annorlunda, haha vadda forsvarstal! Nejmen jag tror faktiskt pa en detox just nu, stenhart fram till Miami iallafall (2 Augusti)! Sager som Elin uttryckte det, man kanner sig bottenlos har, man kan ata hur mycket som helst! 

Tiden gar sa fort har, full rulle hela tiden! Traffar sa mycket folk och ovantade saker hander hela tiden, halften av allt som hant skulle jag inte ens kunna forestalla mig, men det ar underbart! Jag tackar mig sjalv varje dag for att jag akte hit och tackar odet for att jag kom till denna familj, someone will be crying in September...


Nu ska jag borja gora mig iordning infor Harry Potter o company, tjejerna far ta med sig tandborste till bion sa aupairen inte far skammas hos tandlakaren=)
Tanker pa er, puss o kram ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0