Underbara älskade

Precis hemkommen från sista bion med Matilda innan de åker! Vi såg "underbara älskade" SE den, och ta med näsdukar! På Fre sticker hon o Hedvig iväg på deras resa och detta var vår sista chans att ses! Åh, de kommer att ha det så bra men jag kommer allt sakna henne! Vi sa helt enkelt  " vi ses i resedagboken" där jag lovat att uppdatera henne om hemma-läget =)

Festen i Lördags visade sig bli ett äventyr! Jag hämtade upp Lotta och körde sedan ut för att hämta David och Eskil och sedan bar det av. Nej, vi hittade inte dit vi skulle, som många nog kunde gissat sig till med det lokalsinne och geografiska sinne jag äger...inte. Resenärerna i baksätet, tjaa, bättre hjälp kunde vi ha fått :P Det blev iaf riktigt kul även om Lotta, vägvisaren, och tjejen som hade lokalen och skulle förklara vägen, missförstod varandra hela tiden men nu har vi sett en stor del av Malmslätt, visserligen i totalt mörker men ändå! =)
Väl framme hade vi skoj och det var mycket nytt folk och kul att prata med dem man sällan träffar! Runt 12 skjutsade vi hem David som vägrade gå ut (totalvägrade) och åkte vidare in mot stan för att hitta parkering. Vi ställde oss vid Katedral för Matilda kunde inte förklara vart vi skulle ställa bilen på hennes egentliga parkering haha.. I stan fick Lotta och jag en chans att gå ut men det blev inte så sedan :) Vi gick en sväng i stan och det hela slutade med att vi bestämde oss för att köra hem, då hade vi dessutom två extra i bilen, Esses lillebror Pelle med kompis så ut i Hjulsbro med kompisen och sedan hem med lill-glinet :D Eftersom det var röd dag var det många som missuppfattade busstiderna och stod virriga i stan och då kom räddaren i nöden och körde alla dit de ville...typ. Somnade gooott den natten efter ihärdigt bilkörande!

Söndagen blev desto lugnare. Mamma och jag passade på att gå och hyra filmer när Johan spelade match och pappa var med. Vi såg Rika vänner, se inte den, och Transamerica, se den!! Deegade och jäste men vi fick 2 hyffsat snabba promenader för att uppväga stillasittandet!

I helgen kommer kärleken själv och det gör mig alldeles go i kroppen! Vi får se vart planerna bär, eller om det bara blir pussas och kramas med jordens finaste, vilket jag helt klart nöjer mig med=)

Nu plingade det till i mobilen och jag är nyyyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0