Truly Madly Deeply

Love the lyrics.. Mmmm, den nya versionen med Cascada är min bästa för tillfället, låten är/har alltid varit/kommer alltid vara en favorit..ursprungligen med Savage Garden.

I går åkte Rob hem, blä. I bland blir jag så sur på mig själv, väldigt arg på mig själv, och stackars älsklingen får stå ut med både det ena och det andra=( Störd är jag, men jag är så kär i honom så jag hoppas det överväger! Kul hade vi mellan utbrotten från min sida iallafall hehe, hängde med Daniel, R´s kompis sedan de var 2-3 år och jag var för 2a gången på HG i Ryd, det var skoj men jag var trött, o skulle dessutom köra hem. I bilen tog R på sig pappas fuuula keps han har i bakfönstret bara för att jävlas, främst med mig- då kontrar jag och sätter min rosa fluffiga rattmuff på ratten när jag vet att han har brått i väg till jobb eller likn. och inte orkar ta bort den=) Den är söt, det står "right" och "left" på den, love it! T o m Roberth tyckte det var skönt att köra med den!

Letade bilder förut i mina arkiv och hittade lite fina, ett på mig i somras då jag blev helt kär i en surf-häst när Linnéa och jag var ute hos hästen hon rider. Visar kortet för er som inte tror jag vet vad en häst är :P

: )



Haha, vad pluttiga bilderna blev..=)

Jajaaa, nu är det La Redoute beställning som gäller samt brie!

Kommentarer
Postat av: Muu

Var ni på HG i lördags? I så fall måste vi totalt missat varandra ;)

2007-01-16 @ 09:47:56
Postat av: Frida

Malin- ja det måste vi ha gjort!! Vi var där mellan halv 1-3 typ, sen orkade jag inte med techon mer , blä haha. men dit ska jag fler ggr! trist att vi missade varandra, blää!!! Kram på dig!

2007-01-16 @ 17:51:49
Postat av: Anonym

Haha.. vi kom dit rackarns tidigt, redan vid 10 - efter en alldeles för tidigt förfest. Musiken där är ju inget att hänga i julgranen =(
Om du är sugen på bättre musik och inte har annat för dig på fredag så är vi ett gäng som ska till Flamman. Du får gärna hänga med! Kräm

2007-01-17 @ 13:18:23
Postat av: Frida

Malin- ja det var riktigt tidigt hehe.. Men när stack ni då? Åkte ni in till stan?
Ska träffa Lotten på Fre- ska jag kolla med henne? Får du ta 1 gäst på dit stud. leg? Kanske skulle hänga på denna gång, efter alla ggr du frågat haha..Puss!

2007-01-17 @ 18:21:17
Postat av: Anonym

Ja, nu tycker jag faktiskt att jag förtjänar att lyckas med mitt övertalande! =)
Klart att Lotta också ska med, vi är ju många studenter som kan hjälpa till att ta in (en gäst/student). Förfesta ska vi göra i - hmm, ja vilken statsdel kan det tänkas vara - Valla/Gottfridsberg. Ett stenkast (långt sådant) från Flamman.

Angående HG så drog vi hem och sussade. Kom återigen på varför jag inte tycker om att gå dit =( Näe, Flamman is the shit!
Pöss

2007-01-17 @ 20:49:10
Postat av: Muu

^
|
|
Japp, det var jag som skrev det där uppe =)

2007-01-17 @ 20:49:54
Postat av: Anonym

Muu- Jaa, ska kolla med Lotten ikväll, är det bra på Flamman då? Hehe, måste iof. vara eftersom du frågat så många ggr om ajg ska med hehe... Men ska vi komma direkt till Flame eller? För ni har egen förfest? Musiken greeat på Flamman? Hehe 1000 frågor, pusss

2007-01-18 @ 18:55:51
Postat av: Muu

Toppen gör så. Klart att ni ska komma på förfesten också om ni vill! Ska vara hemma hos en av Erics kompisar. Musiken på Flamman = Schlager/radiohits/alltdukanönskafråndjn!! =) Pussilago

2007-01-18 @ 18:57:36
Postat av: Anonym

Haha, kul att vi skriver till varandra i bloggen! Shit, vad ska man då ha på sig!? blä! Men- får vi komma till erics pal´ då? vet han om det, elelr är det öppet hus? hehe.. pusss

2007-01-18 @ 19:13:26
Postat av: Muu

Klart att ni får komma! Tror egentligen inte att han ens är medveten om att han ska ha förfest.. =) Men han är snäll och söt så vi är alltid välkomna ändå. Pössi

2007-01-19 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0