Händelsrikt

Here I am again!

Träffade Esse o hennes Bob i Tisdags, riktigt skoj blev det- Bob hade humor hehe..Riktigt gott att träffa Hellan igen!! Även lotten var med så det blev en riktigt nice fika men för lite tid med Esse, skickade ett saknande mail till henne igår, men snart är det påsk ( om jag inte hinner till England före såklart=)  Bob tyckte om Sverige och sa som alla andra " its very clean"  :)

Igår började jag jobba igen, kändes bra, kul var det också! Det går så fort, gick lika fort idag! Snart ska jag och pappa iväg på hockey, håll tummarna för vårt LHC! Fick ett sms av  Lotta om jag ville komma till Platå ikväll, Sanna skulle också med, och det skulle vara jättekul men tror det blir för sent efter matchen och jag kommer inte orka upp imorgon=( Hoppas jag får tag i henne och bestämmer ett annat datum!!! Saknar Sanna också!

Fick även ett annat roligt sms idag- av Matilda- som bjöd på fest! Hon och Hedvig ger sig ju snart ut på sin resa så det ska bli hejdå-fest i Malmslätt på lördag, ska bli riktigt skoj med fest ( fan att mitt linne är försenat!!!) men samtidigt vemodigt att säga hejdå! Hoppas att jag o Matilda kommer iväg på 1 sista bio nästa vecka, får inte tag på henne heller denna afton, tror hon jobbar, ska försöka igen ikväll!

Nu ska jag göra mig iordning inför matchen! Pappa har helt sonika varit och köpt en plasmaTV tillsammans med lillebror, utan att säga något till mig o mamma =) Men det var en trevlig överraskning, kanske slipper mina glasögon, verkar som att jag ser de flesta textremsor utan problem- gött!

Pling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste tacka för skjutsen... o glöm inte tandvårdsprylarna ;)

2007-01-07 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0