Bodypump

Gästade Nautilus igår, gick på ett bodypump-pass med Åsa. Ledaren hette Jeffrey och var riktigt bra. Frågade om mitt vänster knä som gör ont vid utfall, men med några justeringar kändes det inte alls, har bara gjort fel, vilket jag anat! Passet var kul, joobbigt, men kul, aldrig kört med skivstång förut! Creds till mamma som kör det varje vecka, vill också ha kort där!
Liiite träningsverk idag bara, trodde att jag skulle behöva sjukskriva mig men så blev inte fallet, positivt överraskad över den lilla värk jag hade, bra! :D
Efter jobbet mötte jag Lotta och vi gick hem, GICK. Kunde knappt röra benen när vi närmade oss hemmatrakterna, av kylan! Ansiktet frös fast också kändes det som! Men skönt med walken!!

Imorgon blir det belöning, massage på Kiropraktorhuset, hoppas de yrkar på återbesök=) Ska bli riktigt skönt och avkopplande, kommer säkert somna men jag lääängtar! 16.00 kopplar jag bort allt:)

Lön idag, nice!


Kommentarer
Postat av: Anna

Dags att uppdatera Frida! Jag är ju nyfiken på vad som händer i good ol' Linkan! åtgärda

2007-01-31 @ 15:22:53
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0