Avsked

Igår sa jag hejdå till Lina, åh, kommer sakna henne så det skriker om det!!!! Fick äntligen en total uppdatering om henne och M, herregud så söta de är, perfekt lovestory, I love!
På Tisdag flyger hon och Ida, åh vad kul de kommer ha =)

Fick också livstecken från min älskling, blev orolig där ett tag men han mådde bra och saknade mig så det var all good :D Bara 9 dgr kvar...typ! Sedan åker jag dit så fort jag bara kan!

Idag ska vi till IKEA och köpa nya säng-tillbehör, hatar mina kuddar, vill ha hårda o mina är inte bra! Sedan ska vi se vad vi mer kan hitta på stora IKEA/Ikano, alltid något=) Fick presentkort när jag fyllde 20 på IKEA så det känns bra att ta lite småsaker där tycker jag.

Lyssnar på en gammal skiva jag hittade, med en lugn country kärlekslåt, hihi, söt låt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0