2 0 0 7

Hade en underbar fantastisk klockren kväll igår med jättegod mat och min underbara älskling! DET är allt jag behöver säga, resten håller vi för oss själva faktiskt!

Nytt år, helt nya tag, tänka tänka, planera!
Nyårslöften har jag, håller?
- Sluta pressa mig själv
- Inte överanalysera
- Njuta
- Komma i de där jäääkla Acne-jeansen i strl 28, liite kvar bara! Skitlarvigt men sporre, jag var nära!:) 
 
 Både pojkvän o jag köpte nya CheapMonday jeans i helgen ( 28:or men de kanske var stora i strl ;) Jag gillade dem! Hoppas de töjer sig som jag vill, o med rätt slitningar och så!

NU är jag hemma igen iallafall, sitter i min lovely morgonrock och har gjort fint i smyckeskrinet jag fick, så nu kastade jag alla fula burkar/askar man får med, sparade bara de fina från typ DeWitt o påsarna från KumKum.

Ännu ett nyårslöfte- INTE sitta mycket vid datorn, blä, tror jag blir grå i ansiktet av den snart, svammel?
Tjing!

Kommentarer
Postat av: sanna

fridis. du har ju haft din blogg hur länge som helst, och det är först nu som jag tar en kik i den. fy på mig. men vad bra du skriver. saknar dig när jag läser den. du är bra go´ ska du veta. gott nytt år!! xxx sanna

2007-01-02 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0