Namnsdag

Grattis Frida på min namnsdag, tack=) Några har uppmärksammat det iallfall och det är alltid kul!
Har firat Victor som nybliven 13åring ikväll och vi hann även med att besöka farmor idag, hon var på fint humör och mådde bra så det var kul att se !

Veckan då?

- Ska köpa 12-kort på Simhallen någon passande dag då jag får tid
- Krama Emma- för vi har inte setts på läskigt länge sedan hon åkte till Mexiko men Tisdag då..!
- Fredag- HairNews och jag är skitnervös, kan man vara såhär nervös inför klipp o färg? Hmm, jag är det iallafall, har ju inte gjort så mycket med mitt hår men jag är i trygga händer! Sitter och letar bilder för att kunna förklara lite mer hur jag vill ha det. Ska göra en lite större "förändring" när det börjar bli sommar.. så får väl ta en liten förändring nudå=) Kul ska det i vilket fall bli!
- Helgen blir nog mestadels lugn, då Västerås packet kommer hit : )

Det är vad jag vet nu men hoppas på överraskningar, alltid kul!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis vannen i efterskott :)
Jaklar vad jag saknar dej.. men tiden gar fort sa snart ses vi igen!
Pussar och kramar Lina

2007-02-23 @ 01:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0