Make your own kind of music..

..even if nobody else sings along!!

Åh älskar man " En annan del av Köping" eller vad? De är helt underbara!
Underbart är också att Linnéa nu kommit hem, jihu! Igår var hon och Lott här och vi njööööt av Lottas kladdekaka, outstanding, med varma hallon o glass! Att jag var hes när jag kom hem från vår lilla kvällspromenad säger nog allt om hur mkt vi pratade, mest jag tror jag, haha, för jag var helt uppe i varv över att båda flickorna är hemma=) Mysigt var det iallafall o vi kanske ses PÅ helgen, (Lotta? =) ) Låg humor, japp!

Imorgon kommer R, inte en dag försent! Vi ska fira St Valentine i helgen, för så får man göra när man lever 35 mil ifrån varandra, but thats life as we know it.. (so far) Hoppas på restaurang o mys!
MEN innan han landar i Lintown ska jag gå en runda på stan och inhandla lite söta saker jag såg på H&M, och ett rouge jag hade för längesedan, Lotta har det nu och jag märker att snor hennes mer o mer när vi går ut, så nu ska jag köpa mitt egna=) Påminner mig om Grekland där vårt sminkbord bestod av alla tjejers gemensamma smink klet, främst då rouge, för att se ännu brunare ut=) Tror t o m att jag eller Lotta tappade vårt så det gick i fler bitar än 3, inte kul!

Mest tjatter i dag från min sida, but hey..

Kommentarer
Postat av: izabelle

ååh vet du vad den låter heter? den de har i början av programmet?

2007-02-08 @ 19:08:56
URL: http://kittylou.blogg.se
Postat av: Anonym

hihihi...jag är massor med o din blogg...hihi....ego jag blir väldigt glad över detta faktum. Jag ska baka kaka till roberth, han kan få det i alla-hjärtans dag present av mig eftersom jag ej har ngn egen! hahahahha...jaja! lr hmm=) jag kanske har ngn. äach, Flum. Syns vi på helgen lr syns vi på helgen?! pusssar Skratt.

2007-02-08 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0