Ladies & tjänstemän

robba

Min skadade man i röd jacka på bilden...! Såg riktigt nice ut med solen och allt, men jag påpekade för R att det ser ut som om han saknar hår på en fläck hihi=) Detta var i Frankrike men nu är han hemma, dock ej hos mig! Men nästa helg får fasen ingen stoppa oss! Roberth var tvungen att ta sina små handbollspojkar idag, för ingen annan kunde ta deras träning men the kids love him så jag får helt enkelt stå åt sidan!:)

I dag ligger det vår i luften, tycker jag! Solen skiner iallafall och snart är det långpromenad som gäller! F.o.m. nu (!!!!!!!) är det bara positivt tänkande som gäller för mig, bara bara, inget mer destruktivt, nä! Ser fram emot våren!! Nu ska jag inte tänka 10 år i förväg utan bara vara, lätt att säga men i praktiken?! Den som lever får se... :)

Har fått förfrågan om jag vill ta mig an en grupp med danssugna tjejer i vår! De är 8-9 år och då är de ganska formbara faktiskt! Lite nervöst, ska vara själv denna gång men det ska bli kul ändå!! Får väl ringa Emma om jag drabbas av panik!=)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0