Girltalk

Precis hemkörd av mig själv från Linnéa. Tycker om den flickan en del kan jag säga! Vi såg deltävlingen i Ö-vik och gissade nästan helt rätt, bara att skitlåten med uberkaxiga fjanten Sebastian gick vidare, hade hellre sett Nanne, hon är ju frän, även om låten inte var tippelitopp kanske men ändå!

Såg lite O.C avsnitt och när vi var lite trötta på det och trötta över lag, ja då satte vi igång ett djupt samtal istället=) Var såå skönt att prata av sig, och att personen vet vad man pratar om .. när man varit / är lite i samma sits.

Nu har jag ätit / druckit smoothie för jag blev hungrig när jag steg innanför dörren efter den långa bilturen ( 2 minuter) och det är nog 5 eller 6 smoothiesen jag gjort denna vecka, lovey!
Nu slocknar dock ögonen snart så det kanske är dags att sova.. snart:)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0