Leilas Jul

Precis tittat på det underbara Leilas Jul, mysigt program med en väldigt färgstark programledare, är kär i alla hennes örhängen, klänningar och inredning! Titta på programmen!

England var den perfekta tjejweekenden, vi hade det så braaa med massa shopping, fest, vin, skratt och god mat! Hellan var inte helt fel att krama heller!! Saknat henne så!! England has not seen the last of us, we´ll be back, soon! Får alla kort från Karin nu, det blev en hel massa, en del rätt underliga haha, min kamera är helknäpp, ska lämna in den i morgon, den har kostat mig ett antal kronor redan...!
Verkligen, vi hade en helt underbar mini semester, flygresorna fram och tillbaka var nästan lika roliga de!

Nu sitter jag här i mitt röda mysset som Karin fixade åt mig, älskar det verkligen, jag är tomtemor fullt ut, kommer bli lika tjock också med tanke på allt gott som finns i december!
Hade en lustig morgon, yrslig, låg ner en timme på jobbet med fötterna i högläge men det hjälpte inte.. men lite luft och frukt och sedan återgick jag nästan till att vara normal, ansiktsfärgen kom tillbaka och då tänke jag att va fan, kan lika gärna stanna kvar på jobbet istället för att mesa och gå hem, så jag var kvar och det blev bra sedan, har hänt förut, lite läskigt är det dock.. Men det händer mycket och jag har haft fullt upp så när jag kopplar av kommer allt i fatt mig..

Pappas fest i helgen, ska springa runt tillsammans med mamma på Lördag. Huset kommer bli överfullt, och det ska bli jättekul, får fixa det mesta imorgon, för på Fredag är vi lediga från jobbet, vi ska upp till Amf1 och hälsa på bror och se vad de sysslar med egentligen:)  Söndagen lär jag sooova, men ..söndagsfika någon?



 

image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0