Helgen som var

Vilken helg!=)
Hämtade upp Jenny i Fredags kväll och det var ett kärt återseende må jag säga, vi har ändå bott ihop i 3 veckor, men känner varann som efter 3 år! =) Satte henne direkt i arbete, vi skulle ha middag här hemma och det bjöds på rosé, lax, bulgur/quinoa och en citrongurkyoghurt, allt från min GI bok, kanske inte alkoholen men va fasen..
Runt 19 kom Adrian, Sebastian och Johan och middagen blev hur bra som helst, jag är kanske inte så dum i köket ändå? Fast Jennys hjälp gjorde allt lättare förstås! 

I Lördags gick vi upp och kikade på julkalendern, mysig den verkar! Vi åkte ner till stan och drog runt, köpte lite ny-design-kläder och mötte Jennys kicker Karin, bestämde utgång på kvällen men innan dess skulle vi hinna ut till Adde på landet (  så långt man kan komma, sen lite till, så kommer man till deras hus!) och fika och gosa med hunden! Han fick en fin bok av oss, nu ska han börja förstå oss kvinnor..på tiden!
En helkväll på Platå följdes, med alternativ förfest, vi gick nämligen på bio innan, finklädda o allt :) 
Dansade hela natten o snälla bror hämtade 03.30... nåågot trött!

Jul i Gamla Linköping på Söndagen, följt av fika och mat på Steves innan Jenny o Karin åkte hem, saknar redan, men åker upp till Gävle snarast på det nya året!


Nu kommer en likadan uberhelg att följa, för på Fredag kväll flyger jag o Karin hem till Esse,  kan det bli annat än bra? Nej det kommer bli loveli!! Sa precis hejdå till Esses moder, kom nyss förbi här och vi ska fixa lite grejor åt Hellan!

Mycket händer och lika glá är jag för det, nu packa, för imorgon hinner jag inte!!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0