Godisfritt år 2008



image657

Ja nu ska mitt svåraste nyårslöfte snart invigas. Jag behöver ett godisfritt år, av många anledningar, och mitt 22a år här på jorden ska inte bli ett sockrigt sådant!
Någon som vågar betta på att jag klarar det? =)

Julfirandet är över och New Years ahead, jag har haft kul! Tjejerna har hängt ihop mest hela tiden och det har varit underbart! Igår sa vi hejdå, efter massa fikatimmar på Mejramsstigen, till Hellan som flög tillbaka till Manchester idag!! Linnéa å jag ska trösta varandra genom att gå på dejt ikväll, biodejt! Popcorn är egentligen det klassiska på bio, det ska jag köra på!

Imorgon ska jag å Lina gå ut och gå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejja Frida! Det är klart du klarar det! :)

2007-12-29 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0