Chokladbräck

Ja idag har jag bakat, lite iallafall! MEN som den mästerkock jag är gjorde jag på detta simpla recept ändå ett litet fel, såklart!? Jag råkade köpa ljus blockchoklad istället för vit choklad, men 2 lager choklad med polkakross på är nog inte helt fel det heller, dessutom ska jag göra ännu en sats =)

image656

Idag hade vi mat över från festen i helgen och det hyllades vi för på jobbet, mamma hade lagat åt ett helt regemente och fast folk åt mycket så fick vi en hel del över! På jobbet rök allt vi hade haft med oss, bra det!

Toppvecka nu då!
Idag var alltså ett försök till bak, blir nog gott !
Tisdag, imorgon, kommer jag bli utsatt för alla grova skämt och kommentarer som finns, för då ska jag träffa Adrian!
Dessutom kommer LOTTA hem, äääääääntligen ska vi bli vårt topteam igen!♥
Onsdag, pappa fyller 50 år och familjen ska ut och äta! Johan vill äta julbord på Ming Palace?!
Torsdag, inte fy skam det heller, för HELLAN kommer hem, och visst har jag redan börjat sakna henne, så det blir underbarast!
Fredag, LINNÈA kommer heeeeeem, ska sno en stund av eftermiddagen kvällen, en Frida o Linnéa pratis, det behöver vi! KARIN, min trogna vän som kommit hem mellan varven, kommer också hem!
Detta betyder att mina tjejer är samlade!! Matildus har jag haft inom räckhåll så där är jag lugn=)
Lördag ska vi ut och dansa, vi tjejor, åh det ska bli fruktansvärt roligt!

Söndag dan-före-dopparedagen, mysigt!
¨
Julafton, Juldagen, Annandagen, alla kommer bli ljuvliga, vi blir fler vid julbordet hemma i år också! Mer om detta tas längre fram va..!

En heeeeeeelt okey vecka med andra ord, eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0