Året som kom och gick

2007- svisch så var det över, det snabbaste året någonsin, ändå har det betytt så mycket!

Året började i Göteborg, med middag å champagne med insikt om ett nytt fint år
2 månader senare tog en saga slut och våren var full av uppochnedgångar, men det finns inget ont som inte bringar något bra med sig. Ansökningspapperen från AuPair förmedlingen fanns kvar sedan föregående år, och vad hade jag att förlora? Ingenting!

Våren vände och jag hade istället något att fokusera på och se fram emot, och USA-resan kom att ta upp mycket tid med alla papper och mail och resor man skulle göra, allt i förberedelsens tecken!
Men mycket mer hann jag med!


Tjejhelg i Skåne
60årsfest på jobbet
Klassfest hos Gustav
Spontanutgångar med tjejerna
Trendmässan med Lina
Valborg i Örebro hos Karin med Lotta
Mysfika-kvällar
Platå all spring long!
Lionel Richie-konsert med Linnéa i Stockholm
Schlagerkväll hemma hos mig
Piratfesten


2 Juni bar det av!!
USA är by far, det bästa jag gjort och det är nog ingen idé att jag drar varför eftersom ni som läser bloggen nog har fått nog av mitt USA tjat=) Men jag fick uppfylla många drömmar! New York, Florida, Californien, jag är så glad över att få ha satt mina fötter i dessa stater och haft så in i bänken kul! Ohio, en stat man nog inte åker på semester till, visade sig vara underbar, och jag träffade så många människor där och det var total lycka! Jag lärde mig mer om mig själv och insåg att jag klarar rätt mycket själv! Superwomen-light :)

Skol-vecka i NY, behöver man förklara New York? Jag fyllde även 21!
I familjen i Ohio- obeskrivligt bra
Miami resan med Elin, Elin & Therese, riktig tjejresa
Roadtripen med Jenny, Sebastian & Adrian där vi hann med San Francisco, Santa Cruz, Solvang, Santa Monica, Santa Barbara, Los Angeles, Laguna & O.C och slutligen San Diego.. men som sagt, det där vet ni ju=)


10 Oktober sprang jag på Arlanda igen, fylld av känslor! Vänner och upplevelser för livet! USA har inte sett det sista av mig heller för den delen..!

Hösten & vintern var en mysig sådan
Fick tillbaka jobbet på Tandläkarhuset, jippi!
Utflykter och träning med Lina
Dans, dans, dans..
Västerås
Jenny kom hit
Manchester-resa med Karin, hem till Hellan
Pappas 50årsfest
Lotta kom hem från London
Frida&Lott danskväll
Tjejerna hemma på kortare tid, dock underbart!
Jul, jul, jul..
Bror hem från lumpen, ett tag!
Mer dans och höga klackar

Nyårsafton ikväll! Ska tillsammans med Matilda och Hedvig hem till Ida i Skeda och först är det tjejmiddag, Elina kommer, vilken lycka! Sedan är det fest, ska bli jättekul!!!


Året har varit ett tämligen bra sådant, det har hänt massor ser jag ju nu, även om det gått jättefort, men jag är glad över det, jag har växt och det kändes viktigt!
Nyårslöften är lagda, till Linas förtret=)

Happy New Year, 2008, here I come!
image658



Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT BLOGGÅR!!~

2007-12-31 @ 13:08:23
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Natalie

Gott nytt år :)

2007-12-31 @ 13:10:55
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Lina

Jaaa, till mitt förtret :P vem ska jag frossa naturgodis med??

Gott nytt år sötaste vän!

2007-12-31 @ 14:27:37
URL: http://linahalldin.blogg.se
Postat av: Marlene

Oj du det där låter som ett riktigt bra år.. speciellt sommaren med fna au pairer och äventyr!;)

2008-01-09 @ 10:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0