Whats goin on over here..!

TjingPling!
Ler fortfarande at alla minnen fran Miami och tittar ofta pa mina kort=)
Har haft kul sedan jag kom hem! Helgen som var tillbringade jag hos Malin i Hyde Park, Cincin. och vi at godaste glassen, solade, simmade shoppade och tittade svenska filmer! Jattekul med en tjejhelg!

Forra veckan traffade jag en nykommen aupair, David, Monicas ersattare! Vi kakade italienskt pa The Greene och prata Sverige och annat, jattekul! Tror jag fatt med mig en kompis till baseballmatchen, yeay!
I Fre kakade jag och Kari buffe, Kari kan ata en heeel del, det var valdigt gott och vi hade kul!
Nagra besok till poolen blev det ocksa for det ar vaaldigt varmt har!

Igar akte jag aterigen till The Greene och traffade Inori och Stefanie pa en bar, jattekul att traffa dem igen och det ar tydligen lite fester pa G, kul! Inori och jag pratade om skillnader mellan barn har och i Japan, stora skillnader i uppfostran och vard, intressant med alla olikheter tycker jag!

Har ar lite bilder fran senaste tiden! Bl.a. vart 'foodmarathon'
 
 My little sweetie...

 Italien! MEN jag bad typ om ursakt for min kladsel, var ju inte tankt att det skulle bli nagon fancy restaurang, men det var inga problem sa de..men jag kande mig fruktansvart okladd haha... Sorry alla som vardesatter vett och etikett...=) ( I do too but what could I do?) Maten var underbar!

 

Okey har borjar mat tavlingen....vem kunde ata mest...?

Round 1

 vs 

Round 2

 vs

Round 3

 vs

Round 4

 vs  Im looosing...

Round 5

   Kiddo, you are on your own....
 Kari snodde med sig chokladkaka hem haha...

Kandes som att jag inte behovde ata pa flera dagar.... men gott var det, men gudars sa matt jag vaaar!

 Vi gjorde aven klart vart solsystem, men fragan kvarstar, allt pa ratt plats??


Hyde Park hos Malin!

Malin och Storm  Jag och min nya kompis!

 Min beauty-shopping =)





Diapercake
Dana ska fa denna bloj-klader-leksaks-tarta! Jag tycker det ar en kul ide och det var roligt att bygga den =)



Cute huh!




 


Kommentarer
Postat av: Muu

Fasen vilken rolig present! Synd att det inte är någon kompis som ska ha kids snart för i så fall hade jag ju direkt snickrat ihop en sån där ;)

2007-08-14 @ 22:29:38
URL: http://muulinn.blogg.se
Postat av: Frido

I know, fod barn Malin! haha

2007-08-15 @ 00:02:38
Postat av: Jonathan

din nya kompis sträcker sig efter din tutte. vilken gris!

2007-08-20 @ 15:47:35
URL: http://kliaminrygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0