Sura miner!

Jaaa dessa dagar har min lilla Kari mini-pms haha.. Sur som ett bi ibland och det roligaste ar att hennes pappa ar pa min sida hela tiden sa hon ar trott pa oss bada haha... Men efter att hon varit dum eller oforskamd mot mig och insett att hon gjort fel ska hon vara saaaa gullig, ratt kul att se, men man far sta pa sig men arg lange ar jag inte...smalter ratt fort, vilket ar lika bra! Ingen ide att sura tillbaka!
Avreagerade mig lite igar nar Elin ringde, saa skont att prata av sig efter en sadan dag!

Nu har jag nastan bara 1 manad kvar hos familjen!!! 18 September aker jag och Jenny till San Fransisco, jag kommer dit ett par timmar fore Jenny, far aka runt sjalv och vara turist haha... Vi maste horas snart Jenny haha..!
Ska bli helt underbart att resa runt lite i California.... just nu har vi bara grovplanen pa att ta oss ned langs kusten och se allt man ska se och allt vi vill se! Langtar jattemycket!

9 oktober flyger vi fran San Diego, via San F. igen, vidare till Frankfurt och landar sluuuutligen i Stockholm 10 oktober runt 18 pa kvallen! Ska bli lovely att springa mot mamma och pappa!!! Okey jag har bara varit borta nagra manader men det kanns i vilket fall, saknar alla sa mycket!
Jag och Marlene har lovat varandra att gora detta till basta hosten och vintern och det ska det bli! Ska njuta av allt, for det ar inte langt kvar till julforberedelserna nar jag kommer hem=)

MEN jag har fortfarande 2 manader kvar har i US of the A... ska njuta!
Idag ska vi spela minigolf eller aka till ett barn museum! Blir nog farmen med minigolf for det verkar vara mest poppis! Imorgon ska Kari ta GlamourShots, finare kort som de ska framkalla och skicka till massa slaktingar och de tyckte att jag skulle gora det med henne for jag har an eye for fashion, som de uttryckte sig, well thank you=) Fick t o m valja ut klader till en av Danas norska slaktingar, en kille i 25arsaldern, for Dana litade mer pa mitt omdome an sitt eget sa det blev en massa tshirts och pikes fran Hollister och Abercrombie, hoppas att han blev nojd! Hannah och Dana ar i Norge nu!


image509

Boston girls are pretty
New York girls are smart
But it takes a swedish girl
To win a fella's heart

Florida girls are tan
Vegas girls are hoes
But when you want the best looking girl
sweden is where you gotta go

Cali girls are wild
Colorado girls are fun
But swedish girls?
Come on, they're number 1

Girls will be girls
North, east, south or west
But fuckin swedish girls
Always rate the best

To any man who reads this
And truly wants to know
If you have an Swedish girl
You should never let her go


-Fick av Malin =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du får väl vara glad att Kari inte är tonåring med PMS iaf.. hehe!
Btw, din tröja är skitsnygg =) Så mycket fint du kommer ha att visa när du kommer hem :D

2007-08-15 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0