Miami Minnen

 Forsta kvallen, samma pose och gudars vad jag saknat dig Elin!

 Detta levde vi pa i Miami, love it! 
Underbara tjejer!!!!
Elin, Therese, Elin & Frida innan Club Sweet, VIP :)
  Lite halvtrotta kanske men lyckliga 
 Elin & jag
 AuPairer pa strandpromenaden!


 Jag och mina nya vanner!
 Jack Sparrows farfar, Fiiiiiingerbiiiiter : D
 Tjejerna pa svavaren som tog oss ut pa Everglades turen!
Kusligt nara mig, men de verkade totalt ointresserade av oss, som tur var haha..
 Han brottades verkligen med en krokodil, gah!
 Riktigt frant att vara sa nara alligatorerna


Just gotta' love Miami



 Langgrunt och jattevamt!
 Beachen

  Baywatch hus!
  Kolla!! Vi hade patat om dessa flygskyltar och nu sag vi en, ooohhh, romantik!
 Piloten!
 Langst bort pa piren,South Beach
 Sota va : )

 Palmtreeeeees            Pastell

Sol, pastellfarg och sand pa fotterna =)

Tack for Miami ladies!
Elin, skicka over dina bilder pronto=) Mamma o Pappa, det finns faktist bildbevis nar jag haller en alligator!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul med alla bilder!! Jättefina! Du är ju SÅ snygg på varenda bild :P Nu är det "bara" två månader kvar till jag får krama om dej :D

2007-08-12 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0