Miami baby..!!

Resfeber 100%!!! Gaaah...ska bli sa himla harligt!
Kor mot flygplatsen runt 05 i natt/tidig morgon! Ska bli intressant att parkera sjalv pa langtidsparkeringen, sedan aker jag shuttlebus till terminal 3, Delta airlines o mooooot Miami!

Trodde att jag skulle fa en lugn kvall innan jag akte men familjen kom nyss hem igen, de var FOR SENA till flygplatsen, helt jakla otroligt! De har NOLL planering, det ar det enda jag stor mig pa har! Skulle aldrig handa hemma, never ever men har ar de sena till allt. Jag har ju missat bada mina 2 aupairmoten, eller kommit rejalt forsent, och de markte nog av min irritation i lordags. Men ikvall tar ju anda priset, skamtade med Elin om att de sakert skulle missa flyget och yes, de gjorde de ocksa... herregud, lar dem sig inget av tidigare erfarenheter? Nu star de standby till 06 flyget, och de verkar inte ens nedstamda over det hela.... Well well, helt otroligt iallafall...

JAG tanker inte missa mitt flyg, never have and never will, och dar med basta!=) Inte ens nar mamma glomde planboken hemma och vi kom pa det i Nykoping=). Pappa gaaasade hem och vi hann med marginal till planet som tog oss till Kreta, marginalen de har i den har familjen ar ca minus 1 h !

Fick mail fran mamma o pappa forut och de skrev bl.a. detta haha:

Mamma säger att Du inte får bada där det finns hajar, undrar varför ?
Du skall också skicka ett SMS till mig när Du kommit fram.
Du skall inte göra av med en massa pengar.
Du skall köpa saker till pappa.
Om Du får något över kan Du köpa något litet till Mamma=)

Haha
Okey, nu vill jag bara att tiden ska gaaaaaaaaa fortare sa jag kan aka!!! Malin tipsade och sa att runt 07 borjar trafiken bli ordentligt jobbig och enligt mina kalkyleringar befinner jag mig pa ValuPark da!


PUSS pa er, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, man kan ju undra vem av mamma och pappa som komponerat ihop det där mejlet :P Inte så svårt utlistat.. hehe!

2007-08-06 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0