Indiana

Underbar helg!!!!

I Fredags var jag och Malin pa Regal och sag A nannys diaries...jattebra! Akte hem och blev fast i koket med lill hunden, den ar bra sot alltsa... somnar i allas knan!

 I am so getting a dog =)


I lordags klippte jag mig och plattade haret hos en konstig frisorska, menmen....nu ar jag klippt iallafall och det var inte saaa slitet! Runt 16 akte jag till Hyde Park och val framme kom vi pa att lite shopping aldrig ar fel, Malin ville ha en ny topp och hittade aven en sadan, jag kopte 2 DKNY linnen, jattefina!!
Vi brummade sedan hem till Malin igen och hjalpte till att stalla fram allt infor kraftskivan, och runt 19 borjade folket droppa in.... vi var nog runt 50 pers och det var SA HIMLA ROLIGT! Alla fick nametags for att det skulle vara lattare for alla att komma ihag namnen, haha, och det blandades hejvilt med engelska och svenska! =) Jag o David hogg in pa kraftorna och alla andra godsaker, Malin, fran vastkusten halla, at inte kraftor, what is with that!?
Tog mina forsta nubbar nagonsin och sa starkt det var! Men vi sjong och hade en riktigt svensk kraftskiva! Stallde aven upp i musiktavlingen, lag B, 3 svenskar och en amerikan och vi vann tyvarr inte men vi gjorde jakligt bra ifran oss, det var typ som " Sa ska det lata' .... Traffade mycket nytt folk, underbart roliga manniskor!

           

Somnade runt 02....trotta men glada!
Sondagen skulle vi upp igen, runt 8 akte vi och kopte frukt och svenskt godis och halv 10 kom Sandra och Kevin, syskonen pa bilden ovan, och hamtade oss och vi skulle till en av USAs mest kanda och storsta Airshows!! Detta innebar ny stat, wiho ..=) Indiana skulle vi till, typ 2 timmar bort... slumrade till liiite i bilen men lyckades faktiskt hjalpa till liiiiiiite med kartlasning ocksa! Pa plats motte vi upp Malin och Fredrik och satte oss tillratta i solen!
Showen var amazing, kanda piloter som gjorde all varldens konster, vi bara gapade... crashar var nara! Men de var extremt duktiga! Varmt som satan var det, fick lana Kevins keps vilket hjalpte enormt, men brande oss gjorde vi allihop, snygg branna nu, inte! Malin och jag gick nagra turer och kopte vatten och traffade pa en gammal veteran, kunde mkt om alla militarflyg, Johan och pappa, ni skulle varit med! ( Ni far se alla plan hemma=) Vi gick och tittade pa alla enorma plan och helikoptrar, folk satt under vingarna for att skyla sig mot solen hehe...

              
The blue angels, people!

Nar vi skulle aka hem akte vi bort oss, men efter manga stop och fraga efter vagen sa hittade vi till var highway! Stannade till pa McDonalds och at innan vi for hemmat, sov nastan hela tiden, och sen skulle jag kora 1 h till!!! Men det gick fint, sjong med i alla latarna i bilen!


Ny vecka, helgen som kommer ska vi till KING ISLAND! Jattestort nojesfalt! Malin fyller ar sa vi ska fira henne dar ocksa, SKA BLI SAAAA KUL!

Idag blir en soft dag, ar fortfarande trott haha... men ska tag i allt och ringa tjejerna och kolla min packning!!
Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0