Cincinnati Reds

Hej!

Igar hade jag sista arbetsdagen pa riktigt....idag har tjejerna borjat skolan och jag ar hemma med hunden som la varsta lasset bakom en dorr forut...kul! Nu gapskrattar nog de flesta som kanner mig....=)

Jobbade i Sondags for Dana och Steve firade 12ars aktenskap sa jag skickade ivag dem pa bio och middag och nar de var borta stokade vi runt har hemma och overraskade dem nar de kom hem... Jag och Kari ilade ivag till WalMart for att hitta ljus och en present...tjejerna var sa gulliga! Dana & Steve blev valdigt glada=)




Igar var jag pa Baseball! Blev medbjuden av Davids vardfamilj, det var jag, David, Mike och Otto. Pa vagen till matchen pratade jag lite spelregler och spelare med Otto, 8 ar, han kan allt om baseball! Nar vi kom fram var det enormt mycket folk men vi hittade vara platser ganska omgaende, topp platser, vi sag allt jattebra! Amerikanska nationalsangen, maskot-dans, cheerleaders and the game could staaart!!



Det ar en ratt stillastaende sport tyckte vi, de missade en hel del bollar... Men kanslan, som Mike sa, ar ratt haftig, 25.000 askadare och patriotiska amerikanare overallt... vi fick stalla oss upp och sjunga God Bless och andra am. sanger bade en och tre ganger...:)

 Jag, Mike och Otto ( jag vet, min hals ser enorm och laskig ut!)

 Otto, sa sot!
 Frenchfriesen vi forsokte undvika, de sag ratt ackliga ut..
 Sa glad att jag fick chansen att ga! 



Maste visa lite bilder pa Kari fran hennes GlamourShots-dag, sot som socker!

 Tog ett himla tag att locka hennes tjocka har!
 Sota lilla sessa!

Nu ska jag fixa lite och svara pa alla mail!
Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0