Christmas in August..

Varmen ar ganska olidig faktiskt! Skoletandet gick sadar, hittade inga! Jag tror jag tar mina guldiga strap-sandaler, som mamma kopte pa Cypern! Har anvant dem alldeles for lite, for de ar sa fina!!

Gissa vad som star i kylen har? PEPPARKAKSDEG! Karis forslag, tror hon fatt en slang av Julsjukan ocksa, de har ett svenskt recept och vi foljde det och det gick finfint... om 9 minuter ska har bakas! 

Ikvall ska jag och Malin pa bio, en valdigt passande sadan...'A Nannys Diaries', jag har last boken och det ska bli riktigt kul att se den, och nannys som vi ar kan det val inte bli battre?=)

Helgen ska som sagt bli jatteskoj!! Klippning imorgon, sedan lite fixande innan jag kor till Hyde Park, njuter av svensk kraftskiva ( Kommer sakna dig pappa!) och pa Sondag ska vi pa en flygshow med Malins kompisar!!


Blev bara en kort uppdatering for nu ska har bakas!!
Kram!  

Kommentarer
Postat av: Hasse Zettby

Hej på dig Frida!
Måste berömma dig för din otroligt fina hemsida.Att få ta del av dina erfarenheter och upplevelser i det stora landet i väst gör mig grön av avund. Du har skaffat dig massor med nya kontakter som du säkert kommer kunna få nytta av senare i livet. Tro mig, jag har också fått möjligheten att prova på att se mig om lite grann,är idag tacksam mot att få sett lite av varje i några länder och mersmak att få se ännu mer. Har förstått av Janne att du snart är på väg hem till Sverige igen så passa på att njuta och ha kul, snart är du hemma i vardagen igen. Var rädd om dig Frida.
Bästa hälsningar Hasse Zettby.

2007-09-06 @ 18:34:08
URL: http://www.zettby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0