Busy Busy...

Godmorgon! Klockan ar 8.30 och jag har precis skjutsat Kari till hennes orientation day for new 6th graders! Att hitta skolan var inga problem, plus att ca 1000 till skulle dit! Jag alskar att kora bil har, det ar sa tokenkelt! Kul att jag har en automat nar jag kommer hem=)

Igar var jag pa tjejkvall hos Malin! Hennes vardmamma, Maria, ar svensk och de samlar alla svenska tjejer i Cincinnati omradet och har tjejkvallar och firar svenska traditioner! Ett riktigt roligt gang fick jag traffa igar och vi at bara en massa svenska godsaker!! Jattemysigt! Nasta Lordag ska jag dit igen, kraftskiva!!! Helt underbart att fa ata lite kraftor har borta! Bara svenskor och deras amerikanska man, och sen nagra till aupairer som vi kanner!

Idag kommer Dana o Hannah hem fran Norge, ska bli kul att hora hur de haft det! Dana kommer alska korten som Kari tog igar, sotare far man leta efter, ska visa kort senare, men hon var verkligen sotaste nagonsin och korten blev saaa bra!!!

Nu ska jag tvatta, ga ut med hunden, stada lite, kolla klart pa min film, aka till biblioteket och lamna tillbaka alla skivor, bocker och filmer och runt kl 12 ska jag hamta upp Kari igen!

Kul att se vad helgen bjuder pa, ska pa bio med Inori pa Sondag iallafall! Kul!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0