Princess- mechanic

Varm och jobbig JOBB-dag idag, känns inte som om det fanns någon luft på hela praktiken! Men det var all klagan för idag också, för jag älskar vädret! Cyklade imorse, så sköönt!

Sov hos Lotten inatt, och Linki var där med, åt popcorn och var som vi är! Linnéa pratade konstant i sömnen och Lotta var närgången och snodde min plats =) Smög upp halv 7 imorse och var så tyst jag kunde och de vaknade faktiskt inte! Sen cyklade jag som sagt till jobbet, sommarvärme redan då!

Efter jobbet kom Lott och mötte mig och vi gick och köpte samma klänning, surprise!! Frågan är om vi vågar ha dem samtidigt utan att vi blir klassade som festens nördar, vilket vi iof är.. sas något om det igår, en fest i 2an på gymnasiet ( right? ) så sa jag o Lotta till varenda kotte att vi var tvillingar, they bought it, suckers.. En är tokblond, en är tokbrunett, men visst :D Vi har alltså varit rätt lika klädda förut.. vilket sääkert får en heel dröös av folk att rynka ögonbryn eller fnysa men, för att citera Zgela, ORKA?

Either way, så är vi bortbjudna till Örebro på Valborg, därav shopping idag, till Karin o co. Ska jobba på Måndagen men vi åker efter, trötta som få, men vi har gjort det förr=) Galna äventyr där vi inte vet så mkt vad som kommer ske å hända, that´s the thing:)

NU ska vi, efter en svettig cykling hem- med en plastpåse som blåste in och krånglade sig fast i kedjan och orsakade oljiga fingrar och svordomar- ( här smög sig visst lite klagan in..) .. åka och träna!!
Pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0