Class of 2005

Igår var bäst! Lyckoruset var enormt! Vilken fescht! (Nästan) alla mina favoriter på ett o samma ställe o det var så himla kul! Kameran gick runt o resulterade i ett aantal kort, ska framkalla allihop!
Alla var skitsnygga och glada så det var en lyckad klassfest enligt min mening!


På Lördag ska jag och Linnéa på äventyr! Vi ska till Stockholm och se Lionel Richie! Det var tänkt att hon o Johan skulle gå men Johan har haft en olycka å brutit benet=( Så det är inte så att jag gottar mig i andras olycka men blev så glaaad när Linnéa frågade om jag ville hänga på, självklart vill jag det! Påskafton med Linnéa & Lionel, joy! 


41410-177
Dansa på Platå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0