Bilder, urvaaal och korsning!

image180

Intressant dans- kallas " stel som en pinne" men i övrigt var den ganska livlig, Karin är en bra danspartner :D


image181

Linnéa och skägg-sparande Olle, slutspelsskägg?

image182

Karin megaglad :D


image183

Dennis, Victor som visar vart dipskålen ska stå, samt HellanBellan

image184

Robin å jag i fräscha soffan!

image185

F: Neeej, jag blundar!
L: Men ta inte bort den, den e ju faktiskt väldigt cool!

Frida konstaterar, Lotta blev iallafall skitsnygg på bilden!

image186

Har man inte snygga vänner får man skaffa men dessa är upptagna så lycka till i er fortsatta sökning, jag har ändå eliten!

image187

And we love eachother!

image188

Anna, ego, Alex & Karin, ego kör dubbelt med drink och öl, what a lady

image189

KatedralBalen 2005- bästa paret!
 


Hmm, jaa, kan konstateras att jag är typ med på alla bilder jag lagt upp nu har jag märkt, men det kanske är ok?
Avslutar iallafall med en till, jag gillar den myyycket!!

image190

Bästa kvällen på länge, bästa helgen på länge, för jag har världens bästa vänner som vet exakt hur de gör en människa glad and take her mind of things..

Tog 210 bilder i Lördags..haha.. mer än studenten t o m. Men kameran vandrade o så ska det fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Amanda sandberg

Cool sida Frida! Men vem är det på den sista bilden brevid dig?

2007-05-02 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0