The devil wears Prada

Idag efter jobbet träffade jag Matilda och vi åt mumsiga kycklingspett å sedan gick vi på bio, Djävulen bär Prada, den var riktigt bra tyckte vi! Jag läste boken i somras och jag gillar sättet den är formad på, så även filmen, rolig och sann på samma gång!
Älskade att träffa Matilda igen, alldeles för länge sedan men nu har vi köpt kort så vi går på bio halva priset mån-tors tillochmed slutet av Januari så det blir många filmer där!=)
Blev sedan hemskjutsad och här sitter jag nu, väntar på att åka och hämta Johan i ishallen...whoppie...! Får spela in Prison Break - för att missa det? Unacceptable

Njet, tid att svara på Hellans, Lottas och Sylvias mail, time rushes!
Imorgon, träning!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0