Stockholm

Yes, idag var vi uppe en sväng i Sthlm, o vi åkte omänskligt tidigt, nämligen 06.00......... say no more? Pappa skulle upp på en övning och då passade jag och mamma på att följa med o titta runt lite! Mamma hittade mycker, kuddar och plädar och mysig inredning till båten! Jag köpte 2 saker till mig o R, kan dock ej säga vad eftersom han läser bloggen=), och en topp från Zara. Provade jeans på H&M men de var för stora men de finns ju här med, puh! Provade västen på NK men nejhujedamej så jag såg ut, nää...
Träffade även på en del 08-original och jag måste säga, inte hata mig nu, att jag gillar nog inte Stockholm vidare värst mycket alls ( Förlåt Anna, inte slå mig nu! ) men detta kan ju också bero på att jag numera hänger i Götet va...  ;)  Lite trist atmosfär faktiskt men detta kan också ha sin givna anledning att det var pissväder, på sommaren är det ju ganska fint i Sthlm jodå, nej nu börjar jag dividera med mig själv... Vi stoppar diskussionen här och nu!

Vidare, vi har precis kommit hem från min moster, där vi sett Nickelodeon videon där Victor gjorde sin tv-debut i programledarkursen, riktigt roligt att se =)

Tomorrow, träning med Lina I hope, och i veckan ska jag hänga med Matilda och Linnéa också, that´s the plan, och i helgen som kommer ska jag pussa på jordens sötaste!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej då, jag ska inte slå dig! Jag håller hårt i min östgötska.. kör "Ro Roxen Runt i En RödRutig Regnrock" 10 gånger barje morgon för att inte glömma bort!=)Jag garvar fortfarande åt alla backslicks!

2006-10-24 @ 13:53:37
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0