Rent

Åh, jag är frälst, vilken musikal, herregud...Älskade den! Såg den idag på dvd med hjärtat, som redan är frälst! I can see why..

Jag å Roberth ska se musikalen på riktigt, men vet ej om det blir i Stockholm eller om den går i London fortfarande..? Gav ju min 20års present till R i Fredags, han blev glad=) ( Vi ska till London tillsammans)
Det vore kanske mest mäktigt att se den i London?!  Vi får se, SE den ska vi iallafall! Jag var nära tårar många gånger i filmen, bara p g a deras underbara röster och sedan själva storyn, ja, speechless!

I förra veckan köpte jag träningskort med Lina, nu satsar vi, beach 2010! =) Imorgon ska vi iallafall på yoga, ska bli kul!!
På Tisdag trodde jag att jag skulle hinna med ett pass med tösen också, men då ska jag ju skakas om, på en PowerPlate med jobbet! Får ta ett pass på Onsdag själv, för då kunde inte Lina, kanske ska sola då med? Lääänge sedan nu så det är lugnt!
På Torsdag ska jag på ansiktsbehandling, jisses så härligt!!! Perfekt inför Fredagen då jag åker till kusten för att mer fira min darling!  Han fyller på Fredag! Vi ska, tillsammans med Peter&Veronika se Mando Diao på Sticky Fingers, då är det hög tid att inviga mina nya skor, hur ska detta gå.... me in heels?

Nu ska jag se en gammal favoritfilm, Hundtricket, som jag fick med tidningen i Fredags=)



How do you measure, measure a year?
What about love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0