Nostalgi

Kära ni! Har fått stora klagomål från Lina om att jag skriver för sällan, haha " gör en lista eller nåt, bara du har nåt! så man kan lääsa" JA, Lina, jag ska bättra mig ;)

Har haft en riktigt bra helg! Mysfredag med Idol i Fredags, dock saknade jag hjärtat mitt riktigt mycket =( Blev bättre när han ringde =)

I lördags gick vi upp snortidigt o åkte till Vald-vik, till båten. Blä vad tråkigt jag hade, o kallt var det, men sedan hittade jag en solplats o där stannade jag tills vi skulle åka hem, mycket till hjälp var jag inte nej..
Vi tog sedan en trip till Norpan där mor skulle köpa skor, å de har mycket roligare butiker i Norrköping, dit vill jag! Vad säger du Lina, du jag o Gunsan? :P
Efter träning å mat  kom Lina hit  o vi tittade kort och var allmänt flamsiga hela kvällen, vet inte om jag får lägga upp korten utan hennes medgivande hihi

Idag solade vi, det var riktigt skönt , som efterföljdes av en trip till Ikea med mamma, köpte snoddar, hårnålar, en urmysig tröja/kofta o örhängen, jo för mer smycken behöver jag ?

 Ja, å nu är jag hemkommen från Linkan, där vi också gick igenom alla kort från 9an o framåt...jisses, men vad kul!

Imooorgon är det yoga som står på schemat igen, vi har kommit igång riktigt bra med träningen o varierar oss bra mellan alla pass, riktigt skoj! Annars vet jag inte alls vad som står på schemat i veckan, hoppas såklart att jag får krama o pussa på älsk, hoppashoppas=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen vad trevligt att du uppdaterat lite :P
Sitter här och försöker fördriva tiden lite.. väntar på att klockan ska bli hämtdags. Yoga-time!

2006-10-16 @ 16:32:53
Postat av: Lina

Förresten, Gunsan står redo så fort lönen kommit.. hehe :)

2006-10-16 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0