Discobowling...

.. och jag fetloooosa! Kom allra sist av alla vi 6 som bowlade, kul! Rob vann iallafall o tur var väl det :) Det var i vilket fall riktigt roligt, det var länge sedan jag var nere på Cosmic 
Gick vidare allihop till Platå och blev kvar där hela kvällen, Linnéa å jag fick liiiite dans på golvet men sedan satt vi mest med Johan, Rob, Abbe och Lina och pimplade vin, gott det med!

Sista utekvällen på lääänge med J&L eftersom de åker på Onsdag, gaah! De kommer säkerligen ha det lovely och nu har jag kollat upp Links packningslista och alla biljetter och tjosan, å hon kommer inte tappa bort något eftersom hon fick en sådan fiffig present av oss när hon fyllde=) Ska sno åt mig en stund med henne Måndag eller Tisdag och säga hejsvej, för jag kommer saaaakna henne!!! Jag vill också resaresaresa! Men R är på så det ska vi göra också, ja!

Idag fyller Bobban 20 år men konstigt nog hade hon ingen växtvärk, väldigt konstigt.. Hursomhelst så kommer hon hem nästa helg igen och då ska vi ses! Ska bli riktigt kul eftersom vi helt tappat kontakten, fram tills nu! Träffade henne ute igår och nu får det bli ändring på oss!
Sprang på Elena också och tur var väl det för nu är det promenader som gäller igen! Häärligt

Nu sticker det i munnen på mig lite efter kiwikonsumtionen,  men R sa att dessa var de absolut godaste och jag håller med! Åh, jag saknar honom redan, haft en riktigt bra helg=)

En sak till: Jag är fullkomligt överförtjust i min nya mössa och halsduk, very good buy! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0