Undie-shopping

Yes, nu är lådorna med undies/sockor lite mer välfyllda, thanks to Lindex! Har letat ett tag men kommit fram till att det bara fanns tråkiga, men nu hade det kommit in en laddning! Roligt!

Tittade också efter klappar att köpa till de nära och kära och även där har jag hittat ett par! I år är jag ute i god tid, ingen megastress i år är min tanke, we´ll just have to see about that...!

Ikväll är det hockey, ska bli skitkul, var längesedan jag såg en match och ikväll är det LHC- HV71. Hihi, tänker tillbaka på 7an, 8an då Hellan och jag sprang som galningar på varenda match, men vi gav nog inte helt vår uppmärksamhet till rinken, utan mycket även till dem runtomkring..=) Vi tyckte bara att vi var såå coola, ack ack..  Ja, nu kan man skratta åt det men då var det blodigt allvar, men jäkligt skoj hade vi så det är inget jag ångrar! Älskar att se tillbaka och le!
Dessa dagar ser min vistelse annorlunda ut i hallen, borta är polotröjor med tjocktröja över och godis som färgade rött på tungan, skrikandes i klacken på ståplats, vi kunde alla ramsor =). NU är det vuxet på sittplats med mor, far och farfar som kvällens sällskap med glasögon på för att kunna se pucken samt ge applåder på rätt ställe.. ;) 5-6 år gör skillnad=)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0