Surprise!

Lotta är hemma!!! Jag är så glad! Hon är hemma tills Söndag el. Måndag och jag kunde inte vara lyckligare över att  hon är välbehållen, dock lite sjuk i viss sjukdom, gah! MEN blev så glad så jag gladeligen satte mig i en kaall kalllll bil o åkte på en ishal väg till henne, inte en så stor uppoffring direkt! Saknat henne så mycket och varit orolig vissa stunder! Här har man läängtat o längtat o nu fick jag höra lite av allt hon upplevt (Kongo 5 veckor) och det var riktigt läskigt och intressant, modigt. Jag fick armband som är gjorda av orm (tror vi) och dem tyckte jag om!

GladGladGlad!


Kommentarer
Postat av: helena af stoulebrough

hej tord din lemmelta
har far du en halsning av din lilla englands-alskling
idag ar jag hemma och ar lat fast jag borde ga o handla mat! Snart kommer hellan hem igen sa du kan sluta grata nu min lilla van, for nar hellan kommer ater ar det inte nan som grater! Foir hon gor ju alla som valdigt gla', ja hon ar goare an chokla'
nej nu ska jag ga, sa du kan fortsatta gnaga pa din lilla ta,for det vet jag att du tycker om aven om det smakar som en gammal kalsong!

he pare!

2006-11-13 @ 13:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0