Sjukvårdsupplysning

Katastrof, har inte kommit fram på hela dagen och jag går inte ut i onödan och visar mitt ufo-öga, nejtack! Men vårdcentralens telefonkö är ständigt full, jag tror pensionärerna har symöte på sjukan/vårdcentralen för det rör sig alltid äldre damer och herrar där! Menmen, låter dem hållas då, tror ändå inte ögat är såå farligt så JAG klarar mig..

Nu har jag hittat nyårs-stassen, tror jag, om den passar, men jag tror halva Sverige kommer ha samma klänning, hmm..jaja, värt att prova den iallafall för jag hoppas på en middag och efterföljande fest i år med R, och då ska jag minsann vara uppklädd! Och, förhoppningsvis känna mig finare än vad jag gör nu, bläkutt!

Älskar er som bloggar, för jag har det trist här hemma så det är så kul att läsa lite men jag hoppas att jag kan gå till jobbet imorgon, samt se normal ut!
Har skickat mamma till Sisters för att titta efter skjortan ( Tack Mikaela och Angelica ) MEN den finnes nog inte här heller, but worth a shot...

I am off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0