Sjuklig återkomst

Fy bubblan, kul är det inte och dum ser jag ut! Förkylning och ont i ögat, det är svullet, ha, kan nästan garva åt mig själv..

Kom hem från R igår, det är såååå tråkigt nu!!! Vi har haft en sooft helg och han blev glad för min prellisent, jag fick sista exet av Swedish Posses nya skidfilm 5´o clock news, det var kul! Men jag vill inte se den, det intresset äger jag inte =) Att titta när andra åker alltså haha..fast iochförsig, den verkade rätt bra, jaja..!

Hälsoundersök. i förra veckan inför studien som jag fortfarande inte är säker på att jag är med i?? Gick väl sådär, att det alltid ska vara något, men det var ju inget farligt så jag litar på dem som kan, men hallå, när någon säger  "gör ett långtidsEKG  för ditt hjärta" , eh, blir man inte orolig då?? Jag blir det iaf, dramaqueen?? Stackars Lina fick sitta alldeles jättehungrig och vänta på mig medans jag ivrigt försökte få ner pulsen till ett acceptabelt värde , det gick inte heller bra..craap, men hon var för söt och satt snällt och väntade=) Tack!

Jag som har sett fram emot att träna med mina nya jättestudsiga skor i veckan! De är riktigt snygga dessutom=) Men jag är snart frisk, I bet ya!
Pray for wellness people!


Kommentarer
Postat av: Lina

Bäst för dig att du tillfrisknar fooort. Är så tråkigt att träna själv ju!
Jadu, studien har jag inte hört något om idag som vi skulle.. hoppas hoppas hoppas vi alla tre är med :)

2006-11-13 @ 19:52:32
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0