Finished!

Nu är studien praktiskt taget avklarad, en sista hälsokoll på Torsdag för att binda ihop det hela! Vi hade roligt igår, ett riktigt bra gäng vi hamnade i, å då gjorde inte alla onda stick så mkt.. Sammanlagt har jag blivit stucken 6 ggr, medan de andra har blivit stuckna 2, orättvist! Men som sagt, 4000 lapp kanske det är värt? I think so.

Var, som Lina skriver i sin blogg, överambitiösa å tog bilen bort till F&S efter avslutad frukost, o det var inte det smartaste vi gjort, vi var matta och ganska orkeslösa, men ändå skönt att vi fick röra lite på oss efter ett sängliggande dygn, o nu mår vi bra!

Jag åkte sedan hem, duschade o gjorde mig iordning o for ner till stan där jag, i min enfald, inte gissade på så mkt folk som det visade sig vara ( tänkte inte på att det var löning..) å det regnade ju så mkt! Men jag hittade lite julklappar till familjemedlemmar och köpte "the skjorta" som jag dock inte är säker på än, vet inte om det sitter som jag vill? Sedan gick jag till Face och Louise plockade ögonbrynen denna gång, min tandhygienist syster för övrigt, å det var skönt att få dem fina igen! Införskaffade även ett täckstift och ett puder där!

Ikväll kommer Malins föräldrar hit, brors "svärföräldrar" och med dem söta Fanny, Malins lillasyster och vi ska äta och ta det lugnt. Lina ringde o frågade om vi skulle ta ett glas på stan o glutta på folk lite senare ikväll, klart jag vill! Ska plinga Matilda o se hur Platå-läget ser ut inför ikväll också! Ska bli kul!!

Blev en bra dag, rolig o den är inte slut än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0