Sol sol, strålande sol!

Jaa, tänka sig, ännu en stekhet dag, men den började ju med regn! Därför åkte jag buss i morse, big mistake, huge mistake, hett så in i bänken när jag sedan skulle till Ikano!
Svängde in hos Matilda på Sagoland innan bussen gick till R-centrum, vi hoppas på träning i helgen

Luktade på parfymer med gudmor och bestämde mig för att Lacoste Pink luktar väldigt gott!! Visade även solpudret från Lancome, med borste och puder i ett, smart!
Sedan hämtade pappa mig och jag körde hem, tankade och träffade Robin från klassen, väldigt kul! Saknar min gymnasieklass!

Nu ska jag tvätta av mig sminket och slöa lite i eftermiddagssolen!

Tjing...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0