Skåne

skåne1 
Annehill, Tullstorp, underbart!

idalagård
Idalagård, italiensk mat, italiensk musik, helt ljuvligt faktiskt! Här sitter då chauffören, (moi ;) med kusin Joacim brevid mig, och kusin Victor i vit skjorta, på bilden ser han knas ut =) Tjejerna fick vara med på hörnet också=) Änglalockarna tillhör Matilda och tösen som ej vill vara med är Amanda

skåne7
Matilda, min söta kusin, och jag försöker se något, men har både sol och vind i ögonen, vid Smygehuk

skåne7
Min moster Sophia äter efterrätt =)

skåne6
Favorit-morfar!

skåne6
Frillan i Smygehuk, mamma skulle ta "fina kort" ;)

skåne5
Haha, mamma fryser, Johan ser arg ut och jag försöker se ut som jag inte alls fryser, men det gjorde jag!

skåne4
Knas, med bror och kusin


skåne3
Mmm, Frida har ätit lax, därav den nöjda blicken haha =)

skåne2
Försöker krama Victor men se, han ville inte det tydligen hehe



Bilderna är inte iordning och kanske inte så kul heller haha, men släkten kanske inte vill att alla kort ska publiceras på dem på nätet så det är därför jag är med på många för mig gör det inget:D
Skåne var iallafall underbart, härligt att träffas allihop, älskar det! Har sett mycket, varit kulturell och ätit så förbannat, förlåt, god mat! Italienska IdagaGård var toppen, stora fönster överallt och så fint inrett!
ÅH är allt jag ska säga nu!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0